Klachtenregeling
Wij hebben graag tevreden klanten en doen hier ons uiterste best voor. Want een tevreden klant is een trouwe klant en daar zijn wij zuinig op.

Maar het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over uw product of afhandeling van uw bestelling door onze webshop.

We verzoeken u om uw klacht eerst bij ons kenbaar te maken door ons te mailen. Wij doen ons best om tot een goede oplossing te komen met u.

Bent u alsnog niet tevreden? Dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u als consument sinds 15 februari 2016  vrij om uw klacht daar aan te melden. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr

Daarnaast kunt u uiteraard ook kijken op de site van ConsuWijzer: https://www.consuwijzer.nl/

Inschrijven voor de nieuwsbrief



Aanmelden

Betalen

U kunt in onze webshop eenvoudig betalen via:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Creditcard
  • MisterCash/Bancontact
  • Overschrijving

Gastenboek

Alle bedragen zijn  inclusief  BTW