Garantie en klachten

Garantie
Wij hebben graag tevreden klanten en doen hier ons uiterste best voor. Want een tevreden klant is een trouwe klant en daar zijn wij zuinig op.

Maar het kan voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


We verzoeken u om uw klacht eerst bij ons kenbaar te maken door ons te mailen.
Wij doen ons best om tot een goede oplossing te komen met u.


Klachtenregeling
Bent u alsnog niet tevreden? Dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u als consument sinds 15 februari 2016  vrij om uw klacht daar aan te melden. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr

Daarnaast kunt u uiteraard ook kijken op de site van ConsuWijzer: https://www.consuwijzer.nl/

 

Inschrijven voor de nieuwsbrief



Aanmelden

Betalen

U kunt in onze webshop eenvoudig betalen via:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Creditcard
  • MisterCash/Bancontact
  • Overschrijving

Gastenboek


Alle bedragen zijn inclusief BTW -